Happy new year

publicerat i Personligt;
2010 lider mot sitt slut. Det har varit ett spännande år. Det har hänt mycket. Jag har blivit dumpad, blivit kär, blivit sårad om och om igen. Jag har lärt känna underbara människor, umgåtts med fina vänner, gjort av med för mycket pengar, sparat för lite, ätit för mycket godis, tränat för lite, gått upp hundra kilo (det känns så), tagit körkort, varit på kryssning. Ja listan kan göras lång.

Jag vill inte påstå att mitt år har varit dåligt men jag siktar på att göra 2011 mycket bättre. Jag har tre stora höjdpunkter att se fram emot. Min examen i juni, Iron Maiden live i Göteborg i juli samt en resa till Turkiet med bästa Josephine i augusti. Jag längtar så otroligt mycket!

Gott nytt år!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av André H:

Tyvärr blir det ju upp och ner under ett år. Man får ta det som varit positivt och det man lärt sig nåt av in i det nya året. Och se fram emot det som är bra och det som kan bli bra. Resten får man ta som det kommer.

Kommentera inlägget här :