Inspelningsdag 2

publicerat i Personligt;
Imorgon går vi in på andra inspelningsdagen och dagen till ära har jag fått i uppgift att laga mat till våra skådisar. Vad bjuds det på? Köttfärssås och spagetti. Jag hoppas att skådespelarna inte är några kräsna jävlar, haha! Jag tycker förvisso min köttfärssås är kalasgod men smaken är som baken. Imorgon befinner vi oss hemma hos Hannas föräldrar i Krankelösa hela dagen för inspelning. Jag hoppas att det går lika bra som i måndags! Vissa i teamet var inte direkt lyckliga över att behöva vara i skolan redan vid 7.30 men livet är inte alltid en dans på rosor!

Efter matlagningen nu ska jag ta mig en dusch, sedan ska jag sätta mig framför lite SATC och äta kanelgifflar.. Jag borde verkligen sluta stoppa i mig sötsaker varje dag...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av André H:

Är ju gott med kanelgifflar ju :)

Kommentera inlägget här :