Tre fucking dagar kvar!

publicerat i Personligt;

Jag kan knappt tro det. Idag är det bara tre dagar kvar innan jag och Josephine sätter oss på flyget till Alanya! Tills dess kommer jag ha fullt upp. Utöver jobbet på Skånska Dagbladet om dagarna ska jag storstäda lägenheten, packa det sista inför resan och tvätta det sista inför resan. Dessutom måste jag packa ner allt som ska med hem till mina föräldrar när pappa kommer och hämtar katterna på fredag. Jag tänkte dessutom hinna färga håret och på fredag ska jag klippa det hos frisören. Många bollar i luften med andra ord.

Med dessa ord vill jag bara påpeka att jag förmodligen inte kommer att uppdatera bloggen förrän jag är tillbaka i Sverige. Det vill säga runt den 28 augusti. Tills dess får ni ha det så bra, det ska jag ha!

Kommentera inlägget här :