Torsdagen den 29 december

publicerat i Personligt;
Det bara blåser och blåser, regnar och regnar. Någon riktig vinter verkar det inte bli men nu spelar det ingen roll för min del. Nu får den gärna lysa med sin frånvaro. Det har varit en rätt full vecka. I tisdags fick jag besök av Michell, vi bastade och käkade blåbärspaj, tog varsitt glas vin och bara slappade. I onsdags följde jag med honom hem och jag hjälpte honom att städa lite, vi slappade ett par timmar innan jag begav mig till frisören. Klippte bara topparna och nu är hårt mörkrött. Riktigt fint! Jag var hos tandläkaren idag och fick som vanligt beröm för mina tänder. Inte ett enda hål hade jag! Jag har dessutom fått finbesök. Josephine och Jesper körde mellan Eslöv och Västerås och svängde in hit för en bit mat. Köttfärssås och spagetti, så som Josse önskat sig. Pratade ett tag, främst om Turkiet, då vi var där allihopa och då vi träffade Jesper där nere. Nu har de precis åkt vidare och jag hoppas att regnet och rusket inte förstör för dem och att de kommer hem säkert.

Nyår blir lugnt för min del som jag nämnt tidigare. Jag har köpt en hög nya filmer som jag inte har sett och har laddat upp med både chips och godis. Det blir middag med mina föräldrar och deras kompisar i sommarstugan innan jag beger mig hem till mamma och pappa för att lugnt fira in det nya året.

Jag tror inte att jag uppdaterar mer förrän det nya året är här så jag hoppas att ni alla får ett underbart nyår!

Kommentera inlägget här :