Jag är rädd

publicerat i Personligt;
Every ending is just a new beginning.

Vad hände? Varför är du så kall? Tänker du ens på det? Jag har försökt ta kontakt, höra hur allt är, visa mitt intresse för vad som händer i ditt liv. Vad får jag tillbaka? Kalla korta svar som likt en kniv hugger mig i ryggen om och om igen. Jag orkar inte vara vän med någon som inte anstränger sig. Omedvetet eller inte. Vem är du? Jag känner inte igen dig? Kom du på att det kanske inte funkar att vara vän med någon man samtidigt attraheras av när man är förlovad och har barn? Du kan väl vara snäll och säga det till mig istället för att bara försvinna så här. För jag hatar det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av André H:

Usch det är ingen höjdare. Jag hoppas han inser vad han gör och visar att han vill vara en vän. Om inte att han säger som det är åtminstone. Jag hoppas det löser sig. Inget kul att få massa kyla tillbaks när man försöker vara snäll.

Kommentera inlägget här :