15 timmar i redigeringsrummet

publicerat i Personligt;
Igår satt jag och Hanna och redigerade film i 15 timmar i sträck. Från 09 till 00.30.. Deadline står utanför ytterdörren och knackar på. Idag valde jag och Hanna att ta en ledig dag men imorgon fortsätter den sista redigeringen. Då ska även exporten inför biopremiären vara fixad. Det är en del kvar men vi kommer hinna! Inatt drömde jag dock sjuka drömmar om både redigeringen, filmen och biopremiären men det hör väl till antar jag.

Nu ska jag ner till affären och köpa allt onyttigt jag kan hitta. Jag ska äta tacos, chips och choklad idag. Dessutom har jag glass i frysen. Jag är värd det. Även om jag kommer ångra mig imorgon, haha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av André H:

Det lät inte helt fel det tacos och massa annat gott :) Det är du värd efter 15tim med redigering.

Kommentera inlägget här :