Det är de små sakerna som räknas.

publicerat i Personligt;
Imorgon tar jag examen. Från och med imorgon kan jag stolt gå runt och säga att jag är journalist. Jag är lycklig.

Igår var det premiärvisning av teveprojektets filmer på biostaden i Kalmar och jag får väl säga att det blev en succé! Full biosalong och stora applåder för alla filmer som visades! Efteråt var det examensfest på Söderport som stod på tur och det var även det otroligt roligt. Jag agerade mingelfotograf och tog runt 300 bilder under kvällens gång. Så fort jag får lite tid över kommer jag att föra över dem på datorn och ladda upp dem på Facebook så att folk får se hur galna de varit! Nu måste jag stresstäda för imorgon förmiddag kommer mamma och pappa!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Roth:

Så himla sjukt! Jag hade också kunnat stå där med examensbeviset i handen imorgon... Tänk vad livet kan ändra sig :). Stort grattis till dig i alla fall Zandra. Och lycka till med allt! :)

2:a kommentar, skriven , av André H:

Jätte grattis igen! Lycka till nu Journalisten :)kram

Kommentera inlägget här :