NY, the big apple

publicerat i Personligt;
Jag pratade med en vän på Facebook. Hon är för tillfället i USA och jobbar som Au Pair i New York. Det hon beskriver låter så himla fantastiskt, så fantastiskt att jag själv skulle vilja uppleva det. Jag överväger att göra det också. Det kostar en del och jag måste hitta någon som vill vara fodervärd åt mina bebisar i ett år, men det borde inte vara helt omöjligt. Tänk vilket äventyr! Att få uppleva USA och helst NY.. Eller kanske Seattle? Eller Chicago? Åh, det spelar egentligen ingen roll, men fy vad ballt det vore. Tur att jag har fyra år på mig innan det är för sent.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av >> Anna Olsson - Bloggdesign, matlagning och träning:

Svar; Jag vet att jag inte är allergisk emot nåt. Däremot tror jag att det har med stress att göra, att jag blir så lätt sjuk. Har väl haft lite otur dessa gånger. Det tär på en :/ tack, kram!!

2:a kommentar, skriven , av Linda:

hey, jag säger go for it. klart du ska till uppleva det, vi har hela världen och leka i. varför stanna i sverige när det finns så mycket annat? :) jag håller tummarna för dig att du hittar nåt coolt. :D

Kommentera inlägget här :