Bulleri-bulleribock.

publicerat i Personligt;
Det är verkligen tråkigt att behöva gå runt och vara arbetslös när man verkligen inte vill det. När man så gärna vill jobba och visa vad man går för. Men nu är det som det är och jag kan inte göra så mycket annat än att söka vidare och hoppas på napp. Men det tär på mig att gå runt hemma, jag är så himla uttråkad! Jag känner mig ofräsch, lat och deprimerad. Så nu måste jag ta tag i mig själv lite. Jag ska ta och storstäda lägenheten nu tänkte jag. Jag borde ha gjort det för flera dagar sedan men det har inte blivit av. Men nu måste jag. På fredag åker jag härifrån för en vecka och imorgon ska jag träffa Hanna, det var innan sommaren vi sågs sist så det ska bli riktigt trevligt! Vi ska ta en fika på Kullzénska och snacka lite skit kan jag tänka mig. Sedan på torsdag kväll åker jag dit och lämnar mina monster. Hon ska nämligen vara kattvakt medan jag är borta.

Nog med snack.. Nu måste jag städa.

Kommentera inlägget här :