Nyårsafton

publicerat i Personligt;
Eftersom jag jobbar både idag på nyårsafton och imorgon på nyårsdagen slopar jag själva firandet i år. Istället har jag köpt mig mitt livs första bingolott och tänker fira in det nya året med Jan Bylund och Leif Loket Olsson. Till det tänker jag äta färsk pasta med kräftstjärtar, saffran och tomat. Så själva nyårsafton kunde ju varit betydligt mycket sämre egentligen, även om jag får vara i min ensamhet med katterna. Jag har aldrig varit typen som festat på nyårsafton direkt, men jag har alltid varit med någon, antingen en vän eller familjen. Samtidigt uppskattar jag ensamheten efter allt jobb. Jag hoppas att ni alla får ett härligt firande och en bra start på 2013.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av André H:

Gott Nytt År!!
Hoppas 2013 blir ett ännu bättre år för dig. Kram

Kommentera inlägget här :