Sommarvärme

publicerat i Personligt;
Jag trivs så bra i värmen. Trots att man är klibbig hela tiden och trots att man svettas floder. Det gör ingenting. Jag överlever det. Så himla tråkigt att vädret tydligen ska bli sämre nu till helgen, så himla bra att det inte är speciellt långt kvar innan jag flyr Sverige i två veckor.

Den här arbetsveckan är över. Den gick skapligt fort. Idag fanns det en del att göra inför helgens tidning. Vi lunchade thaimat ute i solen och när jag kom hem satte jag mig ytterligare en stund i solen. Nu väntar en dusch, en film och lite middag. Vid 21 börjar sändningarna från OS och klockan 22 börjar invigningen. Lär bli en sen natt.

Imorgon ska jag och ett par vänner gå och se på när Öster (det lokala fotbollslaget) spelar match. Efteråt blir det nog ett par öl. Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentera inlägget här :