Söndagen den 24 juni

publicerat i Personligt;
Nu sitter jag återigen på redaktionen. Jag är ansvarig webbredaktör för kvällen så det är väldigt lugnt för min del. Skönt på sitt sätt, rastlöst på ett annat. Man kan säga att man får lite stryk för att man tycker om att webba, man får nämligen inte lika många sidor att redigera i övrigt. Medan andra redigerar 3-4 sidor idag (ovanligt lite det med, men vi är så många) så fick jag bara en och den är jag redan klar med, så resten av kvällen blir nog otroligt lugn. Jag slutar inte förrän vid 23.20. Efter idag kommer jag dock inte att jobba kväll igen förrän veckan innan Alanya. Jag kommer i fortsättningen att jobba dag mellan 08.30-17.30 och sedan blir det ett par helger samt en webbvecka då jag jobbar 06.00-14.30. Det ska bli roligt!

Veckan som kommer ser väldigt lugn ut. Lönen trillar in på kontot vid midnatt och jag kommer ha svårt att inte ta en shoppingrunda. Jag borde egentligen låta bli då jag och Linda ska till Ullared den 8 juli. Där lär jag väl hitta både det ena och det andra. Jag ska dessutom till optikern på återbesök på torsdag. Jag behöver fixa linser och tydligen räcker det inte med undersökningen jag gjorde för en vecka sedan. Får även hålla tummarna för att jag får mina nya glasögon samt mina slipade solglasögon denna vecka med. Det vore bra! Även om solglasögonen inte lär komma till så mycket användning.

Taggar: jobb, planer, shoopping;

Kommentera inlägget här :