Svårt att ställa om

publicerat i Personligt;
Jag har ju jobbat kvällar och helger på Smålandsposten i princip hela tiden sedan jag började i januari. Därför är det extra svårt att ställa om dygnsrytmen nu när jag helt plötsligt har börjat jobba dag. Den här veckan har verkligen varit jobbig! Jag har varit trött och hängig och jag har försovit mig två gånger. Jag brukar aldrig försova mig i vanliga fall.

Det känns bra att jag är ledig imorgon och på fredag i alla fall. Då får jag vila upp mig lite inför jobbhelgen. Imorgon ska jag storstäda, jag har skjutit fram städningen och tvätten så länge nu att det ser ut som att jag bor på en soptipp, dessutom måste jag köpa nya kläder för att ha något att ta på mig om morgnarna, haha. Dessutom blir det ett besök hos optikern. På fredag vankas det bio med Emma och på lördag efter jobbet har jag lovat Erika att följa med och se på när Öster spelar hemma mot Degerfors. Kan bli intressant, då jag inte är ett dugg intresserad av fotboll.

Gissar på att det kommer ägnas en hel del tid åt mitt xbox också, jag har inte ägnat det en minut sen jag köpte det i måndags, så det är på tiden nu!

Kommentera inlägget här :