Shopping och jobb

publicerat i Personligt;
Jag fick ju en väldigt bra lön så idag klev jag upp flera timmar tidigare än nödvändigt för att åka in till Växjö och shoppa lite. Började med att bege mig till OKQ8 där jag belönade min bil med den lyxigaste tvätten. Behövde bara betala halva priset då jag fick rabattkuponger när jag flyttade till Åby, så nu är hon vit igen. Men rostig.. Efter det begav jag mig till Rusta för att köpa två mattor till sovrummet, hittade även gardiner till vardagsrummet som jag hoppas kommer passa när min nya soffa anländer i maj. Dessutom köpte jag en dörrklocka (då den jag har inte fungerar), en ny fönsterlampa till köket och lite förvaringsburkar. Efter det begav jag mig till Grand Samarkand och tog mig en sväng i affärerna där. Hittade en fin klänning från H&M som jag köpte och en kavaj och ett skärp på Lindex. Jag är mer än nöjd :)

Just nu sitter jag och drygar ut den sista tiden på arbetspasset. Slutar kl 23.20 och efter det får jag åka hem, sova och ladda inför helgpasset lördag-söndag. Jag hoppas vädret är fint hela helgen och att min brukare för en gångs skull vill gå ut.

Kommentera inlägget här :