Power and control

publicerat i Personligt;
Den här veckan har varit minst sagt händelserik. Igår följde jag med min brukare till Kristianstad för att göra ett besök på hennes gamla elevhem och gymnasieskola. Jag var inte allt för pepp på det då måndagen hade krånglat som satan. Det var inte bara bilen som gick sönder, på kvällen krockade jag med en stor rådjursbock. Som tur var gick det bra för både mig och djuret. Men det blev en otroligt lyckad resa till Kristianstad i alla fall. Ungdomarna på elevhemmet var så otroligt inspirerande och så himla härliga!

Väl hemma i Växjö igen var det dags för mig att säga hej då över sommaren till min brukare. Hon blev så ledsen av tanken på att vi skulle vara ifrån varandra i över tre månader, hon började gråta. Bättre bekräftelse kunde jag inte få. Vilket känns bra. Idag har jag varit ledig och det har inte blivit så mycket gjort här hemma som jag hade hoppats på. Imorgon jobbar jag på tidningen 14-23.20 och sedan är jag ledig fredag, lördag, söndag. Det var längesedan!

Kommentera inlägget här :