Det lider mot jul

publicerat i Personligt;
Gissa om jag blev glad när jag fick ett sms-avi där det stod att mitt paket från Jotex hade kommit? Förväntansfull som ett barn på självaste julafton åkte jag till Ica och hämtade ut det och nu är allting på plats här hemma. Jag trivs som fisken i vattnet. Det enda som saknas nu är lite sällskap. Förhoppningsvis får jag det nästa helg, men just nu känns det väldigt osäkert av olika anledningar. Vi får se helt enkelt. Nu håller jag på att tvätta lite och ska snart åka till Ica igen... Jag glömde så klart att handla det jag behövde som mest till middagen idag, kycklingen! Så kan det gå. Sen ska jag ta mig en varm dusch, glömma allt jobbigt och försöka att bara vara. Imorgon och på söndag är det jobb på schemat.
 
Om ni vill lyssna på lite varm och härlig julmusik har jag skapat en spotifylista med mina favoriter: Jul, jul, strålande jul.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av André H:

Helt okej jul-spellista :)

Kommentera inlägget här :