Jag vill explodera

publicerat i Personligt;
Det var nästan en månad sedan jag uppdaterade här senast. Jag tror inte det är någon som läser här längre, men det kan vara skönt att få ur sig lite tankar och trams även för min egen skull också. Det har varit mycket känslor och tankar under de senaste veckorna som har fått mig lite ur balans. Jag har förlorat vänner, jag har blivit en del av saker jag vill vara utanför och så vidare och på det så kombinerar jag fortfarande två jobb. Det verkar dock bli lugnare nu en bit in i oktober. Förhoppningsvis. Men schemat är inte tomt för det.
 
På måndag ska jag till läkaren och kolla upp min mage. Den har krånglat i bra många år nu men det är inte förrän på senare dagar smärtan har börjat vandra ner i livmoder/äggstockar. Vi får se om de kan hitta något. Den 16 oktober ska jag underhålla mig med att gå och se Johan Glans live tillsammans med två vänner. Det ska bli otroligt roligt. Jag hoppas dessutom få besök i november, av någon som jag tycker väldigt mycket om.

Kommentera inlägget här :