Julafton 2013

publicerat i Personligt;
Julhelgen lider mot sitt slut. En fantastiskt lugn och mysig jul. God mat, bra sällskap och fina julklappar. Trots att vi sagt att vi inte skulle köpa så mycket julklappar i år blev det ändå en hel del. Både mamma och pappa blev glada för sina klappar och jag för mina. I år innehöll klapparna en ny kaffebryggare, en filt med ärmar, ett presentkort på Akademibokhandeln och ett på Nuna för bryn- och fransfärgning inkl brynplock (detta fick jag av Pernilla på jobbet som tack för ett par urnor jag gett henne), jag fick en ny plånbok i rött fint skinn, samt stickpinnar och garn. Många fina julklappar med andra ord!
 
Nu sitter jag på jobbet igen och gör ett kvällspass och imorgon är det ett dagspass som gäller innan jag får ta helg igen. Imorgon kväll kommer Jonas och då blir det nog ytterligare lite julfirande (minus julmaten), så det ser jag fram emot. Jag ska försöka få med mig honom ut på stan till helgen tänkte jag. Det lär väl krylla av folk, men det är sådant man får ta. Jag är på jakt efter ett par inneskor jag kan ha när jag jobbar på dagis, samt Torka aldrig tårar utan handskar-trilogin! God fortsättning ♥

Kommentera inlägget här :