Fint och fräscht

publicerat i Personligt;
Åh vad jag älskar mitt hem när det är alldeles nystädat och fint! Jag förstår inte hur en del kan leva i smuts 24/7 (tänk er programmet How clean is your house). Nu håller jag på att tvätta lite då jag inte hade något att ha på mig i princip. Det är en av nackdelarna med att bli inringd med kort varsel. Jag skulle tvättat i måndags, men då ringde tidningen och ville att jag skulle jobba. Så då fick tvätten vänta. Men nu är det i alla fall gjort. När jag har hämtat tvätten ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig mot Växjö. Vid två-tiden ska jag hämta upp J, för att sedan åka ut hit till mig igen. Vi ska laga middag och se på film. Blir säkerligen kalas! Imorgon är det jobb igen vid 13. Skönt med lite sovmorgon! Jag hoppas ni får en fin helg.
 

Kommentera inlägget här :