Morgonwebb

publicerat i Personligt;
Veckan känns tung, speciellt på morgnarna när jag inte är van att gå upp så tidigt. Den här veckan, och kommande, jobbar jag som webbare på redaktionen. Det innebär att mina dagar börjar redan vid 06. Det är en himla tur att solen är framme när jag stiger upp, det gör det hela lite lättare.

Annars knallar dagarna på. Jonas är fortfarande hemma hos mig och åker inte förrän på fredag. Det går knappt att beskriva hur skönt det är att komma hem till någon. Även om jag känner mig lite dum som måste gå och lägga mig så tidigt. Hur som helst, det är skönt att han är hemma! Idag efter jobbet ska jag till frisören, just nu lutar det åt att klippa av håret, men vi får se hur modig jag är när jag väl sitter där. Ny färg blir det också, jag tänker mig mörkrött. Efteråt möter Jonas upp mig och vi ska käka middag på stan någonstans. En bra dag helt enkelt :)

På fredag "byter" jag ut Jonas mot mamma och pappa. De kommer hit och spenderar helgen med mig. Ett besök i Kalmar och på Ikea väntar. Förhoppningsvis är det bra väder också.

Kommentera inlägget här :