Tatueringsdags!

publicerat i Personligt;
Nu har jag äntligen bokat tid för min andra tatuering. På måndagen den 10/6 smäller det :) Var dit och bokade tid idag och killen jag pratade med sa att jag skulle räkna med att det tar ungefär fem timmar. Vet inte alls hur jag ska klara det, men det går nog bra. Det är bara att bita ihop och se glad ut, slutresultatet blir förhoppningsvis värt det.
 
Jobbar kväll på tidningen idag och imorgon gör jag mitt sista pass som assistent för sommaren. Ska bli skönt att bara få fokusera på ett jobb och ha lite ledighet däremellan. På tisdag nästa vecka ska jag dessutom lämna in bilen igen, förhoppningsvis för sista gången! Jag har bytt verkstad och denna gång verkar åtminstone de som jobbar där mer kompetenta. Hoppas att så är fallet :) Enda nackdelen är väl att jag ska lämna in den klockan 07, vet inte riktigt vad jag ska göra de tre timmarna innan klockan blir tio men det löser sig väl :) Vid 10 ska jag åtminstone möta upp Michelle för en trevlig frukost!

Kommentera inlägget här :