Dagarna rullar på

publicerat i Personligt;
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Därav den glesa uppdateringen. Jag går för det mesta hemma och väntar på att bli inringd på jobb och under tiden jag gör det ser jag på film och på serier, just nu Haven och Dexter.

Hösten har kommit och jag kan inte förklara hur skönt det är. Jag älskar hösten, men trots detta lyckas jag alltid falla in i någon form av depression när mörkret gör sig påmind. I år har det inte kommit ännu, trots arbetslöshet och oro för framtiden. Emma bor hos mig i två veckor till och jag har en fantastisk pojkvän, underbara vänner och en fantastisk familj. Vilket får mig att inte känna mig speciellt ensam.

Till helgen ska jag åka upp till Norrtälje med J och träffa hans familj för första gången. Han har ju träffat både min familj och mina vänner redan så det ska bli roligt och spännande att få lära känna hans familj.

Kommentera inlägget här :