Jag är så tacksam

publicerat i Personligt;
.. för att jag fick möjligheten att börja jobba på vikarieförmedlingen på skola- och barnomsorg i Växjö. Jag har jobbat konstant sedan jag blev anställd i princip och just denna månad har jag jobbat mer än heltid, vilket känns underbart. Att jag dessutom fått vara på samma dagis är ännu roligare. Jag har fått en relation till personalen och till alla barn. De frågar efter mig när jag inte är där och de vill alltid ha med mig i deras lekar, känns fantastiskt! Jag är uppbokad till mitten på februari, så jag har att göra :) Dessutom började ju universitetskursen igår, så den har jag parallellt med jobbet. Jobbar 9-15 imorgon samt 08.30-23.20 på fredag. På lördag och söndag tänker jag ta hand om mitt hem, det är nackdelen med mycket jobb, lägenheten liksom förfaller litegrann ;) och när sysslorna är gjorda tänker jag bara vara och njuta av ledigheten! Nu väntar en varm dusch och därefter tänker jag äta det femtioelfte granatäpplet denna vecka (har fått dille på dem) och se på några avsnitt av SATC. En perfekt onsdagskväll om ni frågar mig!
 

Kommentera inlägget här :