Söndagen den 19 januari

publicerat i Personligt;
Veckan börjar gå mot sitt slut och om ett par timmar börjar en ny. Denna vecka är även den full av jobb, men jag klagar inte direkt. Jag behöver pengarna och dessutom blir jag så otroligt rastlös av att bara gå hemma. Så det känns gött! Måndagen och fredagen blir nog de jobbigaste dagarna. Då jobbar jag två pass. På dagis på förmiddagen och på tidningen på eftermiddagen/kvällen, men det är bara å bita ihop :)

Något annat skoj som äntligen är bestämt och bokat nu är ett besök till Västerås. Äntligen får jag spendera lite kvalitetstid med Josse och Julia. Mellan måndag och onsdag i slutet på februari ska jag åka upp och dessförinnan åker jag till mamma och pappa och spenderar helgen där. Jag hoppas att tiden går fort till dess!

Kommentera inlägget här :