Jobb och standup

publicerat i Personligt;
Det har varit en trevlig helg blandat med lite jobb. Igår åkte jag och Jonas till Borghamn och spenderade eftermiddagen åt att sola och bada. På kvällen tog vi med oss mamma och pappa och begav oss till Gränna. Där väntade middag på Hamnkrogen och därefter blev det Sunny Standup med bland andra Johan Glans, Jesper Rönndahl, Måns Möller och Soran Ismail. Solen var framme hela tiden och ansiktet värkte av allt skrattande efteråt. Idag, söndag, så jobbar jag fram till kl 23 och jag jobbar varje dag fram till och med torsdag. På onsdag åker nog Jonas upp till Norrtälje, för att på lördag åka till Kreta med hans familj. På fredag är jag ledig och framåt kvällen kommer Linda hit för att spendera helgen tillsammans med mig. Det ska bli fint väder så jag hoppas att vi kan åka till stugan för att bada och sola, grilla och bara ha det gott :)

Kommentera inlägget här :