En uppdatering

publicerat i Personligt;
I helgen har jag varit hemma hos Jonas i Linköping. Vi spenderade förmiddagen igår åt att rensa i hans förråd inför flytten. Vid 14-tiden mötte mamma och pappa upp oss i Linköping och vi gick ut och åt. Efteråt lastade vi all skit i pappas skåpbil. Skönt att ha ett hushålls förråd tömt på skit. På kvällen gick vi på bio och såg Captain America 2, riktigt bra! Nu mitt på dagen åkte vi till pappas garage och bytte sommardäck på våra bilar. Kändes skönt att bli av med dubbdäcken nu! Därefter skiljdes vi åt och jag åkte hem till Växjö. Nu på eftermiddagen har jag rensat i ett av mina förråd. Skönt att ha det gjort i förhand :) Som ni kanske förstår så har vi äntligen hittat en förstahandslägenhet! En stor 2:a på 70 kvm med balkong i Linköping. Den håller just i detta nu på att totalrenoveras, så allting kommer att vara helt nytt när vi får nycklarna den 1 juni! Vi åkte och kollade på området igår och trots att lägenheten ligger i utkanten av den omtalade stadsdelen Skäggetorp så verkar området riktigt lugnt och det är väldigt fint. Mycket grönska! Känns fantastiskt. Det var så skönt att det faktiskt gick så lätt som det gjorde. Ett samtal. Imorgon åker Jonas till hyresvärden för att lämna in kontrakten vi skrev på i helgen. Här får ni ett smakprov på hur köket kommer att se ut efter renoveringen. Jag längtar ihjäl mig!
 
 
 

Kommentera inlägget här :