Nu börjar det bli verklighet

publicerat i Personligt;
Lägenheten här i Åby är uppsagd. Igår ringde en man som ska komma och kolla på den i helgen. Då slog det mig att det här faktiskt är på riktigt. Den 30 juni är den här fantastiska lägenheten, som jag har bott i under två år, inte min längre. Då beger jag och mina katter mig norrut för att bli sambos, med världens bästa pojkvän. Vi är som ni vet på jakt efter en lägenhet i antingen Linköping eller Norrköping, men det är inte det lättaste att hitta något att hyra. Men jag ser i alla fall fram emot det. Sambolivet och allt vad det innebär. Jag har varit redo mentalt för det länge, men jag har inte haft någon att bli sambo med. Men nu känns det helt rätt i tiden. Nu är det dags.

Det händer mycket det här året och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med psykiskt, haha. Jag ska genomgå en stor livsstilsförändring om mindre än två veckor, jag ska flytta till en ny stad, bli sambo, börja på nytt jobb och till hösten ska jag börja plugga igen. Många stora grejer, men det ska givetvis bli oerhört spännande och roligt! Jag tror att 2014 kan bli ett riktigt bra år :)

Idag är jag ledig och jag tänker ägna dagen åt städning. Jag vill att lägenheten ser tipp topp ut när den ska visas i helgen och även för min egen skull så klart. När jag är klar med det tänker jag spendera dagen framför datorn och spela Sims 3. Jag får sådana perioder ibland, då det enda jag gör är att spela det, för att sedan tröttna totalt i flera månader. Ciao!

Kommentera inlägget här :