Det nya året nalkas

publicerat i Personligt;
Juldagarna är över och imorgon är det nyårsafton. Julafton var så himla mysig. Aili brydde sig ju inte speciellt mycket (det blir nog roligare nästa år) men vi alla fick så himla fina julklappar och bäst av allt så fick vi umgås med varandra, äta god mat och bara mysa med familjen! :)
 
Snart nalkas ett nytt år, ett år jag ser så mycket fram emot. Jag ser så himla mycket fram emot att få se Aili utvecklas och växa. Jag längtar tills hon börjar krypa, tills hon börjar säga sina första ord. Jag börjar redan få panik över att jag i augusti ska börja plugga igen. Just nu är jag inte alls sugen på det. Inte för fem öre. Men jag ska försöka att ta en månad i taget, haha :) Ikväll kommer Ailis farbror och gudfar Jocke hit med sin flickvän och de spenderar nyårsafton tillsammans med oss. Här blir det inget liv i luckan direkt. God mat, nyårsbingo och lite umgänge - utan alkohol. Jag är inte ens säker på att jag klarar av att hålla mig vaken till tolvslaget, haha. Trevligt blir det i alla fall och jag ser fram emot maten. Fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås, samt pannacotta med hallonsås till dessert.

Kommentera inlägget här :