En veckas ledighet

publicerat i Personligt;
Nu har jag gjort min sista arbetsdag på en vecka. Nu väntar en veckas ledighet innan jag gör ett kort inhopp (en dag) på jobbet. Det känns så otroligt skönt att veta att jag inte behöver tänka på jobbet nu på många dagar. Jag behöver inte ställa klockan på morgnarna och jag behöver inte hålla tiden till något speciellt. På måndag ska vi en sväng till en vän som fick barn för drygt två månader sedan och på tisdag ska jag äntligen göra ett välbehövligt besök hos frisören för att fräscha upp barret. På torsdag väntar ett nytt besök hos barnmorskan och på fredag jobbar jag. Känns som att det blir en skön vecka, hoppas bara på fint väder med! Ikväll väntar middag i form av pulled pork och potatisgratäng, till det blir det nog någon film och därefter kommer jag nog gå och lägga mig rätt snart. Äntligen helg!

Kommentera inlägget här :