Vecka 22 (21+0)

publicerat i Gravid med Aili, Personligt;
Idag går vi in i vecka 22 av graviditeten och lillan i magen sparkar och buffar allt mer om dagarna. Det är en sådan fantastisk känsla :) Nu, 22 veckor in i graviditeten, börjar jag må väldigt bra. Jag är kvitt mitt illamående sedan många veckor tillbaka (slutade i v 14 någon gång) och nu börjar även tröttheten att försvinna. Det enda problemet jag har kvar just nu är att jag blir väldigt yr och svimfärdig om jag står upp för länge på samma plats. Tenderar också att bli lite illamående efter varje måltid, men det har nog snarare att göra med att jag äter för mycket. Jag njuter i alla fall av att vara gravid nu :)
 
Utöver det så har vi äntligen beställt lillans vagn. Det blir en Britax Go Next i grått och svart. Kände att det var lite roligare än helsvart, men ändå lätt att matcha och inte så smutskänslig i färgen. Något annat vi planerar just nu är en tripp till Ullared och Gekås i slutet av månaden, har aldrig direkt intresserat mig för barnavdelningen men nu kommer ett passande läge att fynda då vi inte har köpt något alls i princip, bortsett från några klädesplagg. Ska i vilket fall som helst bli väldigt roligt! 

Kommentera inlägget här :