En seg vecka

publicerat i Personligt;
Aili ligger och tar en liten tupplur just nu så jag passar på att uppdatera lite här. Håller på att tvätta, diska och plocka lite i lägenheten samtidigt som tvn håller mig sällskap. Knaprar på lite Mariekex och försöker få i mig ordentligt med vatten. Jag är verkligen så dålig på det.. fy skäms!
 
Det känns som att den här veckan inte kan gå saktare än vad den gör. Det är "bara" torsdag idag. Tycker oftast att torsdag brukar vara här hiskeligt fort, men inte den här veckan. Helgen kommer nog gå desto snabbare. Imorgon var det egentligen tänkt att jag och Aili skulle hoppa på pendeln till Norrköping och möta upp Emma för lite fika och shopping, men hon fick ställa in pga halsont. Så imorgon beger vi oss in till city här i Linköping istället. På lördag åker vi till mamma och pappa för sedvanlig middag och på söndag åker vi ut till Nykil och hälsar på Matilda, Mathias och Elise :) Så helgen ser jag verkligen fram emot.
 
  

Kommentera inlägget här :