F r e d a g

publicerat i Personligt;
Äntligen är helgen snart här och pappan i familjen får vara hemma med oss i två dagar innan det är dags för jobb igen. Denna helgen åker vi upp till Ailis farmor i Norrtälje :) Var ett tag sedan vi var där nu (innan jul) så det är verkligen på tiden nu. Jonas slutar kl 15 och ska därefter fixa lite saker innan det är dags att åka, vi bör väl vara på G strax efter 16 kan jag tänka mig. Jag har hunnit med att städa undan i lägenheten, tvätta, packa och diska. Det enda som behövs göras innan vi åker är att klä på oss lite ;) och det ska väl inte ta allt för lång tid.
 
Det ska bli intressant att se hur Aili tar bilresan upp denna gång. När hon var nyfödd och ett par månader gammal sov hon ju hela vägen men det funkar inte riktigt längre. Nu sover hon som mest 50 minuter i sträck verkar det som och sedan blir det ju mörkt på vägen upp också och det är ingen höjdare att vara vaken i mörkret tycker Aili. Jag får ladda mobilen ordentligt så att jag kan slå på Babblarna eller Timmy Lamm åt henne :) Förhoppningsvis går det bra!

Kommentera inlägget här :