Nu har jobbet börjat

publicerat i Personligt;
Skolan tog slut i torsdags. Vi hade opponering på våra uppsatser och därefter kunde vi äntligen lägga skolan åt sidan för denna termin. Kompletteringar och eventuella igentagningar får vi besked om efter cirka 12 arbetsdagar, så vi får väl se hur det går för mig. Känns i alla fall skönt att ligga i fas. Det var mitt mål inför sommaren. Att inte släpa med något i höst (förutom kanske denna kurs då).
Nu har sommarvikariatet på Navet börjat igen i alla fall. Bortsett från midsommarafton, plus två dagar i juli, så jobbar jag hela sommaren nu fram till och med den 12 augusti. Det känns bra! Jag stormtrivs med att jobba dag. 08-16.30 måndagar-fredagar och sedan lediga helger. Perfekt nu när vi har Aili :)
Något annat roligt som händer framöver är att Josse med familj äntligen kommer upp till oss och hälsar på, dessutom på självaste midsommarhelgen. Jag hoppas innerligt att det blir bra väder, så att vi kan vara ute och grilla, kanske till och med dra till sjön och bada med ungarna!
Utöver det så har jag en weekend i Göteborg på tu man hand tillsammans med Jonas att se fram emot. Vi ska bo på hotell, gå på spa och besöka Liseberg. Vi vill även hinna med en tripp till Ullared innan sommaren är slut. Dessutom har vi ju en blivande 2-åring här hemma, så det vankas kalas i juli ♥

Kommentera inlägget här :