Helt sjukt vad fort tiden går

publicerat i Personligt;

Imorgon är det redan fredag. Vart tar all tid vägen? På måndag går jag in på min absolut sista arbetsvecka här på Skånska Dagbladet i Malmö och på måndag är det bara 5 dagar kvar tills vi åker till Turkiet. Nog för att jag har förtjänat att ta semester men vad sjutton ska jag göra när jag är tillbaka? Jag vågar inte riktigt tänka på det.

Ikväll efter jobbet kommer Josephine hit en sväng. Vi ska se på film och käka lite godis. Det har minst sagt varit så skönt att bo så nära henne när vi slipper planera flera veckor i förväg om att ses. Nu kan vi bara sätta oss på tåget/i bilen och vara med varandra lite när vi känner för det. Oerhört skönt, det kommer jag sakna när sommaren är slut!

I förrgår var vi ju som sagt på Nova Lund och shoppade det sista inför resan. Nu är allt klart och jag har redan börjat packa ner sådant jag ska ha med mig som jag inte kommer behöva använda innan vi åker. Har ju dessutom börjat med linser nu. Otroligt befriande att slippa ha glasögon varje dag, även om det är lite svårt att sätta i dem nu i början.

På lördag kommer Jonna hit och spenderar helgen. Ska bli roligt att träffa henne igen. Vad som händer vet jag inte riktigt. Vi är sugna på en utgång men Malmö är Malmö och åldersgränsen är för det mesta 23+ på lördagar. Så vi får se hur vi löser det. Annars tvekar jag inte på att det kommer bli trevligt i vilket fall.

Kommentera inlägget här :