Ingen sågning

publicerat i Personligt;
Idag fick jag respons på min artikel och tro det eller ej men jag blev långt ifrån sågad - tvärtom! Och nu när jag läser den så här efter att ha låtit den ligga i två dagar förstår jag inte varför jag var så nervös och orolig, förmodligen berodde det på att jag var så trött när jag skickade in den. Artikeln är i alla fall klart godkänd, trots att jag är mer nöjd med bilderna. Nästa vecka ska jag redigera för första gången så för att förbereda håller jag på att installera QuarkXpress på datorn, så att jag inte behöver vara helt ute och cykla nästa vecka när det väl gäller.

Efter installationen - sängen.
Imorgon - Josephine!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av André H:

du ser. Va bra att du slapp sågningen. Hoppas det går bra med programmet sen på datan. Ha en jättebra helg nu. Kram

Kommentera inlägget här :