Webbvecka

publicerat i Personligt;
Idag och fram till på fredag jobbar jag som webbare på tidningen. Det innebär att jag ska infinna mig på tidningen redan vid 06.00. Det tog emot när klockan ringde imorse, men när jag väl satt i bilen kände jag mig inte så himla trött. Tröttheten smög sig på för bara någon halvtimme sedan, men en kopp kaffe med mjölk gjorde susen. Nu väntar frukost vid 09.00, det är verkligen toppen att det serveras frukost varje morgon på tidningen. Jag är nämligen inte alls sugen på att äta när klockan ringer 04.45.

Jag har en vecka kvar innan jag får lite ledighet. Jag jobbar även som assistent på onsdag, torsdag, lördag och söndag utöver tidningen. Sedan är jag ledig måndag, fredag, lördag och söndag veckan därpå och då åker jag hem till Vadstena. Jag får dessutom besök av Linda, ska bli himla trevligt tycker jag :) Det är så långt att åka upp till Dalarna eller för henne att åka ner till mig för bara några dagar så det är toppen att man kan mötas halvvägs! :)

Vill passa på att gratulera min finaste och bästa vän Josephine för det lilla livet som just nu bakas för fullt i hennes mage. Jag älskar dig ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josephine:

Och jag älskar dig hjärtat!

Kommentera inlägget här :