En dag med vänner

publicerat i Personligt;
Idag kändes det som om vi var uppe med tuppen när Aili vaknade 07.15 och inte ville somna om efter maten. Vi tog oss upp, åt frukost i lugn och ro för att sedan åka och handla på Ica Maxi. Aili sov en stund när vi kom hem och vid 13-tiden åkte vi ut till Matilda, Elisa och Mathias för att käka tacos och umgås. God mat och fina vänner kan liksom inte gå fel. Elisa och Aili var dock måttligt intresserade av varandra och lekte mest för sig själva. Trevligt var det i alla fall men framåt 17.30 packade vi in oss i bilen och åkte hem. Talar nog för oss allihopa när jag säger att jag var lagom seg när jag kom hem. Vi nattade Aili, jag tog en dusch och tittade på Så ska det låta och nu ska jag nog gå och lägga mig. Imorgon ska jag städa och tvätta mängder med smutstvätt.
 
 

Kommentera inlägget här :