Stockholm

publicerat i Personligt;
Ett av mina löften till mig själv detta året är att vårda mina relationer och ha mer kompistid. Så i helgen som var åkte jag upp till Linda för en tjejhelg på tu man hand! Fredagen började med ett frisörbesök hos Johan och därefter skjutsade Jonas och Aili (som skulle åka upp till Norrtälje) upp mig till Linda. På fredagskvällen lagade vi indiskt, drack vin och hade lite tvåmannaparty bara hon och jag. På lördagen åkte vi till Kista galleria för lite shopping och lunch innan vi åkte hem till henne igen för lite chill i ett par timmar. Därefter bar det av in till Gamla stan där vi käkade middag och tog ett par glas vin på O'learys och No53. Vi vinglade hemåt vid 00-tiden och väl hemma dröjde det inte jättelänge innan vi somnade. Söndagen var slapp. Vi tittade på Gilmore girls, åt rester och gjorde ingenting vettigt. Vid 15-tiden kom min skjuts och det bar av hemåt igen. Hade en lika rolig helg som alltid och jag hoppas vi får möjligheten att göra om det snart igen! 
   

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det glädjer mig att se att du mår bra! Det förtjänar du!

Svar: Tack, vem du än är :)
Zandra

Kommentera inlägget här :